Päivi Karppi valittiin piirin 2. varapuheenjohtajaksi

Vaasalainen kaupunginvaltuutettu ja varakansanedustaja Päivi Karppi valittiin Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin järjestäytymiskokouksessa piirin 2. varapuheenjohtajaksi. Vaasan Perussuomalaisten yhdistys on muutenkin piirissä hyvin edustettuna, sillä Mikael Ö toimii piirin taloudenhoitajana ja Juha Rantala piirin vaalipäällikkönä ja tiedottajana.

Järjestäytymiskokous pidettiin koronapandemian takia etäkokouksena. Piiri oli nimennyt järjestäytymiskokoukseen toimihenkilöt ja vaalivirkailijat, jotka kokoontuivat viemään järjestäytymiskokousta läpi Ilmajoen kunnantalolle.

Piirin 1. varapuheenjohtajaksi valittiin tiukan äänestyksen jälkeen Tapio Pihlaja. Karpin valinta 2. varapuheenjohtajaksi oli yksimielinen. 3. varapuheenjohtajaksi valittiin myös äänestyksen jälkeen Micael Westerholm Mustasaaresta. Piirisihteerinä jatkaa niinikään äänestyksen jälkeen Petri Saunamäki Ilmajoelta.
Piirin syyskokoushan oli jo aiemmin valinnut piirin puheenjohtajaksi kurikkalaisen Matti Heinosen.

Piiri valitsi edellä mainittujen henkilöiden lisäksi tämän vuotiseen työvaliokuntaa Anne Matokankaan Alajärveltä, Jorma Rantalan Isojoelta, Lasse Lähdesluoman Kaskisista, Hannu Akkasen Ilmajoelta ja Riitta Kangasluoman Lapualta.

Järjestäytymiskokouksen toimihenkilöinä ja vaalivirkailijoina toimivat Matti Heinonen, Petri Saunamäki, Harri Koskela, Juha Rantala, Mikael Ö, Ossi Sandvik ja Lasse Lähdesluoma. – JR

Päivi Karppi Vaasasta valittiin piirin järjestäytymiskokouksessa Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin 2. varapuheenjohtajaksi.

Kirjoitettu 1.2.2021