Kohti kuntavaalivoittoa!

Aurinkoista kevättä kaikille!

Koronapandemiasta johtuen perussuomalaiset ovat Vaasassakin peruuttaneet toistaiseksi kaikki tori- ja koulutustapahtumat. Heti pääsiäisen jälkeen on puolueen johdolta luvassa uusi tilannepäivitys.

Koronatilanteesta huolimatta on Vaasan yhdistyksessä tehty töitä. Viimeisessä yhdistyksen hallituksen kokouksessa hyväksyttiin kuusi uutta kuntavaaliehdokasta. He ovat Matti Anttonen, Tero Koski, Seppo “Sede” Jussila, Lauri Karppi, Mari Vertanen ja Niina Mäkinen. Jo aikaisemmin on kuntavaaliehdokkaiksi hyväksytty Heini Keränen, Jukka Mäkynen, Teemu Syrjäläinen, Risto Rintamäki, Päivi Karppi, Klaus Laurila, Ismo Takala, Ville Hämäläinen, Maarit-Catherine Roine, Raimo Turpeinen, Risto Helin, Janne Yli-Kuivila, Ilmo Eerola ja Juha Rantala. Eli meitä on nyt listalla 20 ehdokasta!

Hieno alku siis kevään 2021 kuntavaaleihin. Aivan vertailukohtana todettakoon, että edellisissä kuntavaaleissa perussuomalaisilla oli Vaasassa 37 ehdokasta ja kahdeksan vuotta sitten 29 ehdokasta. Nyt laitetaan tavoitteeksi vähintäin 60 ehdokasta. Tuollaisella ehdokasmäärällä ja lisääntyvällä suosiollamme me pystymme jopa tuplaamaan valtuutettujemme (nyt kuusi valtuutettua) määrän ja tekemään kunnollista perussuomalaista kuntavaalipolitiikkaa myös Vaasassa. Mutta tavoite vaatii työtä ja jokaikisen panostusta. Siihenhän me olemme kaikki valmiit. Eiks` vaan?

Haluan myös tässä yhteydessä muistuttaa yhdistyksemme jäseniä siitä, että kaikki hoitavat niin puolueen kuin yhdistyksen jäsenmaksut. Näillä summilla nimittäin rahoitamme toimintaamme.

Uusimman Vaasan yhdistyksen jäsenrekisterin mukaan puolueella on vaasalaisia jäseniä 139. Tänä vuonna uusiksi jäseniksi on jo ehditty hyväksyä 18. Olemme yksi Suomen suurimmista perussuomalaisista yhdistyksistä. Kutsunkin kaikkia jäseniä mukaan jäsenhankintakampanjaan. Puolueen jäsenhakemuskaavakkeita saa allekirjoittaneelta ja kaikilta hallituksemme jäseniltä.

Teimme alkuvuodesta paljon kiitosta saaneen oman lehden. Painosmäärä 16 000 kpl. Tätä kirjoittaessa lehitä on jo jaettu vaasalaisiin kotitalouksiin 13 619 kappaletta. Hieno suoritus! Lämmin kiitos kaikille jakelutalkoisiin osallistuneille.

Niin Vaasan kuin puolueenkin viimeistä numeroa saa jakaa. Kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Vaikka korona estää tällä hetkellä isojen tilaisuuksien järjestämisen, niin se ei estä meitä kuitenkaan toimimasta. Olkaamme ahkeria somessa ja, niinkuin totesin, lehtiäkin voi jakaa. Myös puhelimet tietääkseni toimivat. Pidetään yhteyttä!

Aurinkoisia kevätpäiviä aivan jokaiselle!

Juha Rantala
Vaasan Perussuomalaiset ry